قیمت باکس کروز تلفن

از باکس تلفن کروز 100 زوج برای نگهداری سیم و کابل های مربوط به تلفن ها استفاده می شود. تمامی راه های ارتباطی کابل ها مانند ذیل می باشد :

  1. برق
  2. تلفن
  3. تصویر

این سه بخش نقطه ای برای ایجاد اتصال و یا تقسیم بندی هستند.

ویژگی های باکس کروز 100 زوج

برای سازماندهی این نقاط ایجاد شده از باکس هایی به عنوان باکس تلفن یا پست های مخابراتی استفاده می‌نماییم. از باکس تلفن کروز 100 زوج بر اساس جایی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند،استفاده می‌نماییم. کابل هایی با ظرفیت کمتر یا کابل های با ظرفیت بالاتر می‌تواند در باکس تلفن کروز 100 زوج قرار بگیرد.

به طور مثال باکس‌های مخابراتی نصب شده روی دیوار کوچه یا ورودی ساختمان نمونه هایی از این نوع محصولات می‌باشند،که کابل های ظرفیت کمتر و یا ظرفیت بالاتر تلفن از مرکز اصلی مخابرات به آن ها وارد شده است و از سوی دیگر تلفن های مربوط به منازل و ادارات از این نوع باکس‌های تلفن کروز 100 زوج خارج می‌شود.

شما می‌توانید در درون باکس تلفن کروز 100 زوج که برای محل اتصال از این ترمینال های ایستاده پیچی که برای اتصال کابل ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را مشاهده نمایید. باکس‌تلفن کروز 100 زوج درواقع باکس های فلزی می‌باشند که برای قرار گیری به تعداد 10 عدد از ترمینال های مخابراتی با مشخصات ذیل تولید می‌شوند.

اصولا باکس کروز را در سه نوع ذیل را می توانید مشاهده نمایید :

  1. باکس کروز 100 زوج
  2. باکس کروز 200 زوج
  3. باکس کروز 300 زوج

این نوع محصولات را در کارتون هایی 10 عددی و یا 20 عددی بسته بندی می‌کنند. در تولیدکردن این نوع محصولات از مرغوب ترین رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می‌‌شود. شما می‌توانید با خرید اینترنتی در زمان و هزینه ی رفت و آمد خود صرفه جویی نمایید. توجه داشته باشید که محصول فوق دارای بسته بندی و کارتن مناسب جهت نگهداری بهتر و حمل و نقل می‌باشد.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *