راهنمای خرید تابلو تلفن فلزی 100 زوج بارانی

در رابطه با راهنمای خرید تابلو تلفن فلزی 100 زوج بارانی می توان گفت باید برای خرید انواع تابلو های تلفن چه فلزی و چه پلاستیکی شما خریدار و مشتری گرامی اطلاعاتی را داشته باشید که در این زمینه بهترین نوع اطلاعات این است که شما با اطلاعات مختلفی در این زمینه آشنا شوید.

معمولا باکس‌های تلفن را به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانی که باکس های تلفن را به صورت روکار مورد استفاده قرار می‌گیرند،یعنی بر روی سقف و یا پشت پنل های ورودی و یا زیر زمین می‌توان آن ها را نصب نمود. معمولا باکس های تلفن را می‌توانید که با دو متریال فلزی و یا پلاستیکی مشاهده نمایید. در باکس های تلفن روکار Surface telephone box سیم‌ها داخل شیارها جایگذاری شده‌اند و آن‌ها را به وسیله انکر و یا پیچ روی سطح محکم می‌نمایند.

باکس تلفن روکار را می‌توانید که در دو مدل مشاهده نمایید:

  1. مدل اول : بدنه‌ای بدون سوراخ به عبارتی با دیواره صاف ،
  2. مدل دوم : بدنه‌ای که دارای سوراخ باشد یعنی کرومت‌دار می‌باشند.

باکس تلفن روکار با دیواره صاف معمولا باتوجه به نیاز کاربر باید محل‌هایی را به تعداد و اندازه‌های دلخواه، برای ورودی و خروجی کابل در نظر گرفت. سپس باتوجه به آن‌ها باکس را سوراخ نمود، اما در نوع دوم یعنی کرومت‌دار این سوراخ‌ها در ابتدا تعیین شده‌اند.

در اینجا بهتر است تا درباره انواع باکس تلفن با شما صحبت کنیم پس با ما در ادامه همراه باشید .

باکس تلفن دیواری

تمام مسیرهای ارتباطی کابلی همچون برق و یا تلفن و تصویر برای تقسیم و یا اتصال به یک محل احتیاج دارند که معمولا از باکس‌ها استفاده می‌شود. همانگونه که از نام این باکس‌ها مشخص است آن‌ها را بر روی دیوار به دو صورت توکار و روکار نصب می‌کنند.

معمولا یا در داخل ساختمان و یا در خارج از ساختمان از آن‌ها استفاده می‌شود. باکس‌های تلفن دیواری معمولا از جنس پلاستیکی و یا فلزی می‌باشند که هر کدام از آن‌ها دارای کاربرد و ویژگی‌های خاص خود می‌باشند.

باکس‌های تلفن پلاستیکی را از بهترین مواد اولیه پلاستیکی تولید کرده‌اند. معمولا باتوجه به مزایایی که دارند قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تری دارند اما تنها عیبی که می‌توان برای آن‌ها نام برد این است که در محیط‌های متفاوت کارایی خود را از دست می‌دهند.

باکس‌های فلزی دارای مقاومت بالاتری می‌باشند. اما اگر دچار آسیب و یا خرابی شوند ممکن است که برای افراد مشکلاتی را به وجود بیاورند. معمولا به نسبت باکس‌های دیواری پلاستیکی نوع فلزی از پایداری و استحکام بیشتری برخوردار می‌باشند.

باکس تلفن مخابرات

باکس‌های مخابراتی باتوجه به نوع زوج‌ها متفاوت می‌باشند. معمولا از 30 زوج شروع شده و تا 400 زوج هم دیده می‌شود اما برای ظرفیت‌های بالاتر از شاسی های دست ساز و یا کافوها استفاده می‌کنند.

باکس‌های تلفنی مخابراتی هم در دو متریال پلاستیکی و یا فلزی تولید می‌شوند. بعضی از آن‌ها از کلید و قفل برخوردارند، اما بعضی دیگر را با آچار باز و بسته می‌کنند.

باکس‌های تلفن مخابراتی معمولا براساس محلی می‌باشند که کابل‌ها با ظرفیت بالاتر وارد آن می‌شوند. کابل‌ها با ظرفیت کمتر برای مشترکین و یا بخشی از داخل‌های آن خارج می‌شود.

باکس‌های مخابرات را می‌توان در دو نوع بارانی و معمولی مشاهده کرد. از نوع معمولی در مکان‌های بسته و سر پوشیده استفاده می‌شود. از باکس‌های بارانی در مکان‌های سر باز و یا معابر عمومی استفاده می‌شود.

باکس‌های بارانی موجب می‌شوند که سیم‌ها و اتصالات مختلف در محیط‌های مرطوب دچار آسیب دیدگی و یا پوسیدگی نشوند و این باکس‌های تلفن از استحکام و پایداری بالاتری برخوردار می‌باشند.

تابلو تلفن فلزی 100 زوج بارانی

قیمت محصول تابلو تلفن فلزی 100 زوج بارانی : 470,000 تومان

. قابلیت  نصب روی دیوار
. مخصوص فضای باز
. دارای IP 45
. بارانی ضد گرد و غبار
. ابعاد  13*42*30

برند : 
0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *