تابلو فلزی توکار

تابلو فلزی توکار جهت استفاده در داخل دیوار می‌‌باشد. از تابلو فلزی توکار به منظور محافظت از تجهیزات برق صنعتی در مقابل تماس نداشتن بدن انسان با جریان مستقیم برق و یا عوامل محیطی استفاده می‌نمایند.

ویژگی این نوع محصولات هم سطح بودن درب آن‌ها با بدنه باکس می‌باشد که نه تنها از دیوار برجستگی بوجود نمی‌آورد، بلکه می‌توان روی باکس راحت کاغذ دیواری یا مصارفی مشابه آن را انجام داد.

این نوع باکس‌ها بر خلاف دیگر محصولات مشابه موجود در بازار دارای سینی مونتاژ مجزا می‌باشند. این ویژگی باعث می‌شود ابتدا بدنه باکس را نصب کرد و سینی مونتاژ آن را جدا کرد و پس از مونتاژ به راحتی داخل باکس گذاشت، که در این صورت دیگر نیازی به نصب پیش فرم نمی‌باشد.

تابلو فلزی توکار را داخل ساختمان های که در حال ساخت می‌باشند مورد استفاده قرار می‌دهند. این تابلو برق ها را داخل دیوار قرار می‌دهند به صورتی که باکس آن مشخص نباشد به صورتی که شما می‌توانید فقط درب باکس توکار را مشاهده کنید.

این تابلو فلزی معمولا داخل راهروها و یا واحدهای کاربری قرار می‌گیرند. تابلو برق‌های مخابراتی به دلیل این که مصارف مختلفی دارند در مدل‌های متنوع و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و از درجه IP بهره می‌برند.

داخل این باکس توکار تاسیسات و تجهیزات برقی قرار می‌گیرد. تجهیزاتی همچون :

  1. کلیدهای مخابراتی
  2. قطعات کنترلی مخابراتی
  3. قطعات حفاظتی و یا لوازم نمایشگر همچون فرکانس مخابراتی
  4. جریان
  5. توان

این تابلو برق مخابراتی از تجهیزات در برابر باد و باران و گرد و غبار و رطوبت محافظت می‌کند. با استفاده از این محصول امنیت را به ساختمان خود می‌بخشید. توجه کنید که این تابلو برق باید توسط شرکت مهندسی و بر طبق استاندارد های داخلی و جهانی طراحی شود.

خرید تابلو فلزی توکار

زمانی که می‌خواهید تابلو برق توکار را خریداری نمایید باید اطلاعات کافی راجع انواع آن‌ها داشته باشید و حتما نکات زیر را مد نظر خود قرار دهید.

جنس تابلو مخابراتی

تابلو برق‌ها با متریال‌های متفاوتی تولید می‌شوند برای مثال می‌توان به فلزات و پلاستیک اشاره کرد. زمانی که می‌خواهید یک نمونه مناسب انتخاب کنید به مقاومت محصول، ظاهر و شرایط نصب، قیمت و مقاومت و وزن دقت نمایید.

نحوه نصب تابلو مخابراتی

نحوه نصب یک تابلو برق نکته مهم است که در هنگام خرید نباید فراموش شود. مثلا تابلو برق را به صورت عمودی یا افقی بودن می‌خواهید نصب نمایید.

میزان دمای محیط

میزان دمای داخلی و یا خارجی می‌تواند که بر تجهیزات الکتریکی تاثیر بگذارد و حتی به آن آسیب بزند. از این رو با توجه به میزان دمای تجهیزات باید یک تابلو برق مناسی را خریداری نمایید. راه حلی که به شما توصیه می‌کنیم استفاده از تهویه‌های هوا یا خنک کننده‌ها می‌باشد.

اندازه تابلو مخابراتی

در هنگام خرید تابلو برق ها باید به اندازه آن توجه کنید.اگر به اندازه آن دقت نکنید در آینده مجبورید که آن را تعویض نمایید. تصور کنید که یک نمونه کوچک را خریداری کرده اید و در آینده خواهید که تغییراتی در ساختار آن ایجاد کنید، بنابراین مجبور می‌شوید که آن را تعویض نمایید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *