راهنمای خرید پایه ترمینال کروز 100 زوج بلند مدل PT-2015

ترمینال کروز یکی از مهم ترین تجهیزات پسیو مخصوص سیستم تلفنی می باشد. رنگ بندی استاندارد کابل مخابراتی یکی از مهمترین اقدامات جهت منظم سازی خطوط است. اگر در محیط کاری و یا هنگام عبور از کنار دیوار کوچه ها و یا خیابان ها با پست های مخابراتی رو به رو شده باشید، متوجه شده اید که در داخل این پست های تلفن، ترمینال هایی وجود دارد که،

باعث انتقال دیتا و اطلاعات از سیم های وارد شده مخابرات به سیم های خطوط داخلی شرکت و یا منازل شده اند. برای اینکار در داخل پست ها از دو نوع ترمینال یعنی ترمینال های پیچی و ترمینال کروز استفاده می کنند. با توجه به اینکه ترمینال های پیچی که مدل های قدیمی تر هستند، دیگر منسوخ شده و از آن ها استفاده نمی شود، ترمینال کروز کاربرد های بیشتری پیدا کرده است.

مزایا و ویژگی های این ابزار باعث شده است تا این توع ترمینال کاربرد بیشتری در پست های مخابراتی پیدا کند. از ترمینال کروز در انواع پست های مخابراتی می توان استفاده نمود.

از فریم 5تایی (50زوجی) ترمینال کروز برای نصب 5 شاخه ترمینال کروز استفاده می شود. برای خرید فریم 5تایی (50زوجی) ترمینال کروز از طریق دکمه خرید اقدام کنید.

ترمینال های کروز 

  • ترمینال های باز که برای ایجاد اتصال حتما احتیاج به فیوز دارند (رنگ قهوه ای)
  • ترمینال های بسته که برای ایجاد اتصال احتیاج به فیوز ندارند (رنگ سفید)

فریم ترمینال کروز در واقع قاب ان است و به نوعی از تجهیزات درون آن نگهداری می کند. وظیفه فریم ترمینال کروز این است که امکان نصب آن را فراهم می کند. در واقع فریم ترمینال کروز نوعی تجهیزات نصب ترمینال کروز است.

پایه ترمینال کروز 100 زوج بلند مدل PT-2015

قیمت خرید : 100,000 تومان

  • فرم 100 زوج طرح نیک برش
  • قابلیت نصب 100 زوج ترمینال
  • قابلیت نصب داخل تابلو فلزی و پلاستیکی و MDF مخابراتی
  • قابلیت نصب روی ام دی اف مخابراتی
  • توع ورق استیل می باشد
0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *