قیمت ترمینال کروز

ترمینال مخابراتی یکی از پرکاربردترین وسایل کمکی در کارهای صنعتی است. کار اصلی ترمینال مخابراتی اتصال دو یا چند سیم است. پایانه‌های مخابراتی به دو نوع پایانه، پایانه پیچ و پایانه کروز تقسیم می‌شوند. ترمینال کروز مانند پیچ ​​ترمینال ( از این نوع از ترمینال ها به عنوان ترمینال پیچی یاد می شود ) دارای دو درگاه ورودی و خروجی است که اطلاعات را بین سیم‌های ورودی مخابرات و سیم‌های درایو انتقال می‌دهد. برای دریافت قیمت ترمینال کروز به فروشگاه و صفحه ترمینال مخابراتی ما در فروشگاه مراجعه کنید .

در دستگاه‌های مرکزی، این ابزار می‌تواند در پست تلفنی شرکت و سازمان استفاده شود. ترمینال کروز در این موارد از طریق یک ایستگاه کابلی به کارت‌های خطوط داخلی مختلف متصل می‌شود و برای راه اندازی خطوط داخلی استفاده می‌شود. علاوه بر این، این پایانه‌ها برای مدیریت خطوط مختلف شهری به یک جفت سیم مخابراتی متصل می‌شوند. این ابزار معمولاً به رنگ سفید بوده و دارای پایه مربوط به پست مخابراتی است.

ده پورت مختلف در هر ترمینال وجود دارد که از ۱ تا ۱۰ شماره‌گذاری شده‌اند. هر کدام از این کانکتورها برای اتصال یک جفت سیم استفاده می‌شود. هنگامی که یک جفت سیم به پورت شماره X متصل است و می‌خواهیم از این درگاه خارج شویم، باید یک جفت سیم را به درگاه خروجی یا پورت پایین ترمینال X متصل کنیم. برای اتصال کابل رابط به ترمینال کروز، باید از رنگ‌بندی خاصی پیروی کنیم.

 

خرید ترمینال مخابراتی

قیمت خرید ترمینال مخابراتی

خريد ترمینال‌های مخابراتی بستگي به عوامل مختلفي دارد و در اینجا ما قصد داریم در مورد قیمت ترمینال کروز هم کمی با شما صحبت کنیم که به چه مواردی تاکید و بستگی دارد :

✔ نوع ترمینال مخابراتی کروز : ترمینال های کروز، پيچي، دلسا، PT و…
✔ ابعاد هاي مختلف ترمينال هاي مخابراتي که بسته به نیاز کاربر می باشد
✔ تعداد زوج ترمينال هاي مخابراتي مورد نياز
✔ جنس ماژول مورد نياز
✔ قابليت رانژه نمودن سيم ها با قطر هاي مختلف
✔ تعداد پورت هاي ورودي و خروجي
✔ انتقال اطلاعات و دیتا در سیم های مخابرات به سیم های خطوط داخلی منازل و یا شرکتی
✔ مجهز بودن به پایه برای نصب روی پست مخابرات و اتصال به خطوط داخلی توسط کابل جک و کارت های مختلف

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *