قیمت جعبه تقسیم تلفن کروز

ترمینال مخابراتی یکی از پرکاربردترین تجهیزات مخابراتی در کارهای صنعتی است. کار اصلی ترمینال کروز مخابراتی اتصال دو یا چند سیم است. پایانه‌های مخابراتی به دو نوع پایانه، پایانه پیچ و پایانه کروز تقسیم می‌شوند. ترمینال کروز مخابراتی مانند پیچ ترمینال دارای دو درگاه ورودی و خروجی است که اطلاعات را بین سیم‌های ورودی مخابرات و سیم‌های درایو انتقال می‌دهد. قصد داریم تا به طور خلاصه درباره جعبه تقسیم تلفن کروز صحبت کنیم .

ویژگی های جعبه تقسیم تلفن کروز

برای سازماندهی این نقاط ایجاد شده از باکس هایی به عنوان باکس تلفن یا پست های مخابراتی استفاده می‌نماییم. از باکس تلفن کروز 100 زوج بر اساس جایی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند،استفاده می‌نماییم. کابل هایی با ظرفیت کمتر یا کابل های با ظرفیت بالاتر می‌تواند در باکس تلفن کروز 100 زوج قرار بگیرد. به طور مثال باکس‌های مخابراتی نصب شده روی دیوار کوچه یا ورودی ساختمان نمونه هایی از این نوع محصولات می‌باشند،که کابل های ظرفیت کمتر و یا ظرفیت بالاتر تلفن از مرکز اصلی مخابرات به آن ها وارد شده است و از سوی دیگر تلفن های مربوط به منازل و ادارات از این نوع باکس‌های تلفن کروز 100 زوج خارج می‌شود.

شما می‌توانید در درون باکس‌تلفن کروز 100 زوج که برای محل اتصال از این ترمینال های ایستاده پیچی که برای اتصال کابل ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را مشاهده نمایید.

باکس‌تلفن کروز 100 زوج درواقع باکس های فلزی می‌باشند که برای قرار گیری به تعداد 10 عدد از ترمینال های مخابراتی با مشخصات ذیل تولید می‌شوند.

اصولا باکس های تلفن کروز را در سه نوع ذیل را می توانید مشاهده نمایید:

  1. کروز 100 زوج
  2. کروز 200 زوج
  3. کروز 300 زوج
0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *