نمایندگی تابلو برق مخابرات

تابلو برق مخابرات ؛ به باکس فلزی و یا تابلو پلاستیکی که برای محافظت از تجهیزات برق صنعتی،روشنایی و یا مخابراتی استفاده می شود تابلو برق می گویند.گروه صنعتی پارس صنایع تولید کننده تابلو برق طرح ریتال با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا .

خرید تابلو برق مخابرات در نمایندگی تابلو برق مخابرات

تابلو برق مخابرات به یک باکس (محفظه) گفته میشود که در داخل و یا روی آن محل مناسبی برای نصب و سیم کشی تجهیزات برق و الکترونیکی میباشد.از تابلو برق جهت جلوگیری از تماس مستقیم کاربران با سیم ها و قطعات دارای ولتاژ الکتریکی و وارد نشدن شوک برق به آنها استفاده می شود.تابلو برق وسیله ای جهت حفاظت تجهیزات برقی در مقابل عوامل محیطی می باشد.

تابلو برق مخابرات دارای 2 مدل استاندارد می باشد :

  1. تابلو برق مخابرات با استاندارد بین المللی
  2. تابلو برق مخابرات با استاندارد آمریکایی

تابلو برق مخابرات از نظر ولتاژ به دو دسته تابلو برقMV و تابلو برق LV تقسیم می شوند.تابلو برق های MV به تابلو هایی گفته میشود که ولتاژ آنها بین 1000تا36000 ولت باشد.تابلو برق های LV به تابلو هایی گفته می شود که ولتاژ آن زیر 1000ولت باشد. تابلو برق های فشار ضعیف از نظر کاربرد را میتوان به 6دسته تقسیم کرد:1-تابلو توزیع برق صنعتی که در واحدهای صنعتی برای توزیع جریان برق شبکه از این تابلو برق استفاده می شود. 2-تابلو توزیع برق مسکونی که در واحدهای مسکونی برای توزیع جریان برق شبکه از این تابلو برق استفاده می شود. 3-تابلو بانک خازن که برای اصلاح ضریب توان برق مصرفی از این تابلو برق استفاده میکنند جهت پایین آوردن میزان و مبلغ برق مصرفی. 4- تابلو برق فرمان موتوری که جهت کنترل و راه اندازی موتورهای الکتریکی از این تابلو برق استفاده می کنند. 5-تابلو برق کنترل(PLC) که برای کنترل اتومات مدارهای الکتریکی از این تابلو برق استفاده میکنند. 6-تابلو برق مارشالینگ که ارتباط بین تابلو برق و تابلو کنترل مرکزی یا همان تابلو DCS را فراهم میکند.  تابلو برق های استفاده شده در داخل ساختمان از 3 دسته تشکیل می شوند: 1- تابلو برق کنتوری که وظیفه محافظت از کنتور های برق ساختمان به عهده این تابلو برق می باشد که دارای یک درب برای برق ورودی شبکه و یک درب برای قرار گرفتن کنتور ها و یک درب هم برای توزیع برق به واحد های ساختمان می باشد. 2-تابلو برق تقسیم عمومی که وظیفه تقسیم برق مشاعات ساختمان را دارد که برق اف اف ،پارکینگ ،راهروها ،پشت بام و آسانسور شامل آن میشود. 3-تابلو برق مینیاتوری داخل واحد که وظیفه توزیع برق به روشنایی و پریز برق ها به وسیله حفاظت از طریق مینیاتوری در داخل واحد ها را دارد.

تابلو برق مخابرات از نظر ایستایی

1- تابلو برق مخابرات دیواری (wall mounted) که بر روی دیوار (روکار) ویا داخل دیوار (توکار) نصب می شوند.

2- تابلو برق ایستاده (self standing) که در روی سطح کف زمین بصورت خود نگهدار و بدون نیاز به تکیه به جایی نصب می شوند.

تابلو برق مخابرات استیل

تابلو برق مخابرات استیل (تابلو استیل) به تابلویی گفته میشود که فلز بدنه آن بجای ورق آهن سیاه از ورق استیل ساخته می شود،در تابلو برق استیل نیازی به رنگ آمیزی نمی باشد چون بدنه تابلو برق استیل در برابر خورندگی و زنگ زدگی مقاوم است و کاربرد این تابلو برق ها بیشتر در صنایع غذایی و کارخانجات فراورده های شیر می باشد زیرا تابلو برق استیل را میتوان بارها شسته و ضدعفونی کرد.گروه صنعتی پارس صنایع تولید کننده تابلو برق استیل با بهترین کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

در فضاهایی که برای تجهیزات برقی نیاز به کاوری مقاومت،زیبا و دارای نوار آبندی باشد از تابلو برق طرح ریتال استفاده می شود.تابلو برق طرح ریتال دارای ضخامت ورق بالا،خمکاری دقیق،جوش کاری قوی و رنگ کوره ای مناسب می باشد.جهت حفاظت بیشتر و مناسب تر برای تجهیزات برق صنعتی می بایست از تابلو برق با استاندارد ساخت بالا استفاده کرد تا مقاومت بالای در مقابل ضربه و نفوذ مایعات و گرد و غبار داشته باشد. تابلو برق طرح ریتال دارای بهترین مشخصه در بین دیگر مدلهای تابلو برق می باشد. گروه صنعتی پارس صنایع تولید کننده برترین نوع تابلو برق طرح ریتال با استفاده از جدیدترین دستگاههای CNC می باشد.

 

گروه بازرگانی پاناتل تامین کننده تابلو برق مخابراتی

گروه مخابراتی و شبکه پاناتل در سال 1379 با هدف ارائه خدمات در عرصه مخابرات و ملزومات مخابراتی و تولید تابلو برق مخابرات و تابلو تقسیم تلفن و فروش جعبه تقسیم تلفن و تجهیزات شبکه تاسیس گردید. از مهمترین اهداف این شرکت ارائه جدیدترین محصولات مخابراتی و شبکه با کیفیت و قیمت مناسب به منظور برآوردن نیازهای ارتباطی و مخابراتی جامعه بوده است. در پی سالها تلاش مستمر و بواسطه مدیریت آگاه و مبتکر و نیز سرمایه گذاری مناسب  این شرکت قادر به ارائه انواع کابل شبکه . کابل شبکه Cat6 . کابل شبکه Cat5 و تجهیزات شبکه و تجهیزات مخابراتی به مشتریان محترم در حداقل زمان ممکن ونیز ارائه انواع کابلهای شبکه با تضمین تست فلوک  وخدمات پس از فروش بی همتا میباشد. امید است با اتکا به خداوند و به کار گیری تجربیات متخصصان و مصرف کنندگان و همچنین به روز رسانی خدمات و محصولات همراه با بازارهای جهانی به افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات خویش نائل آییم ودر این راه خطیر از انتقادات و پیشنهادات مفید مشتریان و همکاران محترم به طور گسترده استقبال می نماییم.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *