نمایندگی کابل شبکه نگزنس

شرکت فرانسوی نگزنس در زمینه تولید انواع تجهیزات شبکه از جمله کابل فعالیت دارد. کیفیت فوق العاده کابل های این شرکت باعث شده تا در موارد مهمی همچون زیر ساخت های IT و مخابراتی از این مدل کابل نیز استفاده شود. کابل های شبکه نگزنس در مدل های همچون Cat5e، Cat6 و Cat7 قابل تهیه می باشند و در اغلب موارد فلوک پاس هستند.

کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP

پرفروش ترین کابل با روکش LSZH در بازار ایران است که از کابل های زوج به هم تابیده محسوب می شوددر این کابل از سرعت های تا 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند. کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP در رول های 305 متری در رنگ نارنجی و بسته بندی کارتنی که رنگ کارتن آن سفید و مشکی می باشد عرضه می گردد.

کابل شبکه نگزنس Cat5e UTP

با توجه به اینکه در نوع UTP هیچ گونه شیلد یا فویلی در آن به کار نرفته است، بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه UTP است. از این کابل به علت عدم استفاده از شیلد توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را ندارد. اما این بدان معنی نیست که کیفیت پایینی دارد و از این کابل بیشتر برای کاربردهای عادی استفاده می شود.

روکش این محصول از جنس LSZH است که در برابر آتش سوزی مقاوم می باشد و مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل می شود. از مزایای این نوع پوشش می توان به ایجاد دود و شعله کم در هنگام سوختن و سمی نبودن دود حاصل از سوختن (بر خلاف روکش PVC) اشاره کرد. قیمت کابل های LSZH به مراتب کمتر از کابل های PVC است.

مزایای کابل نگزنس در نمایندگی کابل شبکه نگزنس

  • کیفیت فوق العاده
  • فلوک پاس
  • قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا
  • ایمنی در زمان آتش سوزی

 

انواع کابل شبکه نگزنس

انواع کابل شبکه نگزنس

 

انواع کابل شبکه نگزنس در نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس

همانطور که می‌دانید کابل شبکه دارای انواع مختلفی می‌باشد و از لحاظ ساختار، سرعت و بسیاری از پارامترهای دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. توجه داشته باشید که اگر شما کابل شبکه با کیفیت بالا خریداری کنید می‌توانید سرعت بالایی را در شبکه خود در اختیار خواهید داشته باشید، پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً کابل شبکه‌ای را خریداری کنید که توسط برندهای معتبر مانند نگزنس تولید شده باشد. شایان ذکر است بدانید که ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیقی نسبت به نمایندگی کابل شبکه نگزنس در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل این محصول را از نمایندگی رسمی خریداری کنید زیرا تفاوت زیادی بین کابل شبکه نگزنس اصل و کابل شبکه نگزنس تقلبی وجود دارد. در ادامه بهتر از ذکر کنیم که تنها نماینده رسمی شرکت نگزنس می‌تواند کابل شبکه اصل که توسط این شرکت تولید شده را در اختیار شما قرار دهد شاید برای شما سوال پیش بیاید  که نماینده رسمی کابل شبکه برند نگزنس کدام شرکت است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که نماینده رسمی کابل شبکه برند نگزنس، بازرگانی پاناتل می‌باشد.

نمایندگی کابل شبکه نگزنس

زمانی که به نماینده کابل شبکه نگزنس مراجعه می‌کنید به راحتی می‌تواند تمام کابل‌های نگزنس را با سرعت‌های مختلف در انواع گوناگون مشاهده کرده و کابل مورد نظر خود را خریداری کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که کابل های شبکه در انواع مختلفی مانند شیلد‌دار و بدون‌شیلد در بازار موجود می‌باشد و از لحاظ سرعت هم با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال شما می‌توانید از کابل شبکه CAT6 یا CAT6a استفاده کنید که از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند از سوی دیگر اگر به دنبال کابل شبکه هستید که سرعت آن پایین تر باشد می تواند به سراغ کابل شبکه cat5 بروید در نتیجه تمام این مسائل باعث می شود تا شما بتوانید یک خرید درست را انجام دهید و دقیقا مطابق با خواسته خود محصول را تهیه نمایید، شایان ذکر است بدانید که وجود تمام این محصولات با سرعت و نوع مختلف تنها در نمایندگی امکانپذیر است در نتیجه شما برای تهیه محصول مورد نظر خود باید به نماینده کابل نگزنس مراجعه کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *