پست 100 زوج پلاستیکی

ترمینال کروزها ابزاری هستند که کابل های ورودی و خروجی را برای یک کاربر یا سیستم بر روی خود قرار می دهند تا بتوان آن ها را راحت تر ساماندهی کرد. پست مخابراتی ۱۰۰ زوجی پلاستیکی در اصل ترمینال کروز و فریم کروز را بر روی خود جای می دهد تا بتوان آن را در بر روی یک سطح مناسب قرار داد. ما در بازرگانی پاناتل همواره برای خرید انواع پست 100 زوج پلاستیکی در خدمت شما هستیم .

خصوصیات پست 100 زوج پلاستیکی

همانطور که گفته شد پست مخابراتی جایگاهی مناسب برای فریم کروز و ترمینال کروز است که بر اساس ظرفیت خود تعداد مشخصی از این ابزار را می تواند در خود جای دهد. پست مخابراتی ۱۰۰ زوجی پلاستیکی در اصل ظرفیتی ۱۰۰ زوجی دارد و می توان ترمینال کروز با همین ظرفیت یا کمتر را روی آن قرار داد. جنس این پست مخابراتی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است تا وزن کمی داشته باشد و بتوان آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کرد. از طرفی این نوع پست مخابراتی برای محیط های داخلی طراحی شده است و قابل استفاده بر روی دیوارهای بیرونی یا در فضای باز نیست.

تفاوت پست 100 زوج پلاستیکی با پست مخابراتی فلزی

نام این دو نوع پست مخابراتی خود نشان دهنده تفاوت آن هاست. در نوع پلاستیکی بدنه از جنس پلاستیک است و در پست فلزی نیز از فلزهایی مانند آلومینیوم با مقاومت بالا استفاده شده است.

معمولاً پست های فلزی را برای محیط های بزرگ و بیرون از ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. به خصوص نوع با ظرفیت بالای آن ها دارای درب هم هستند و می توان آن ها را حتی قفل کرد. پست مخابراتی فلزی نیز در ظرفیت های مختلفی طراحی شده و قابل استفاده هستند. به علت وزن سبک تر پست مخابراتی ۱۰۰ زوجی پلاستیکی نسبت به نوع فلزی، از آن در محیط های داخلی بیشتر استفاده می شود.

انتخاب و خرید پست 100 زوج پلاستیکی

پست مخابراتی جزو تجهیزاتی است که برای راه اندازی و نصب شبکه به آن نیاز دارید. برای انتخاب و خرید پست مخابراتی ۱۰۰ زوجی پلاستیکی با کیفیت بالا باید از مراکز معتبر در این زمینه بهره ببرید.

مراکزی که می توانند مشاوره های لازم را در زمینه خرید بهترین پست های مخابراتی و کاربرد آن ها به شما ارائه دهند و محصولاتی مرغوب و با ماندگاری بالا را به مشتریان خود تقدیم می کنند.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *